19 Temmuz 2014 Cumartesi

YENİ PUANLAMA SİSTEMİM

Merhabalar..

Bugün sizlerle yeni puanlama sistemimi paylaşacağım.Öncelikle neden buna ihtiyaç duyduğumdan bahsedeyim biraz.Ben okuduğum kitapları aynı zamanda Goodreads de değerlendiriyorum ve orada mevcut bir puanlama sistemi var.Ama her okuyucunun oraya girip puanlamaya bakması vs. gibi durumlar biraz uğraştırıcı ve karışık olacaktır. Aynı zamanda bu blog benim bir nevi arşivim olduğundan geçmişte okuduğum kitaplara baktığımda puanlamalar düzen açısından iyi olacaktır . Bu yüzden kendimce bir puanlama sistemi oluşturdum.<goodreadstekine paralel olacak şekilde>

Kısa açıklamamım ardından puanlamaya geçelim bakalım ben neyi nasıl puanlıyorum. Herkes gibi bende 1 den 5'e kadar oylayacağım kitapları.

                                                                                                                                                                       1: Bu oyu çok nadir kullanmayı diliyorum.Çünkü hiç hiç beğenmediğim kitaplar için                                                                         kullanacağım bir not kendisi.



            2:Genel olarak beğenmedim ama beğendiğim kısımlarda yok                             değildi.Okumasaydım da bir şey kaybetmezdim.Vasat diyebiliriz.



                         3:Ortaydı diyebilirim.Genel olarak güzeldi ama beğenmediğim kısımlarda                                                                          yadsınamazdı.Ne çok iyi ne çok kötü.



                          4:Okurken zevk aldım.Beğenmediğim kısımlar hemen hemen yok gibiydi.Kısacası                                                                                              güzeldi, etkilendim.



                      5:MUHTEŞEMDİ.Bayıldım hiç elimden bırakmak istemedim.Okurken içindeydim                                  sanki kitabın, sanki ben yaşadım satırlarda yazan herşeyi.Mutlaka bakmalısın bu kitaba.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder